Vuoden tauon jälkeen olen palannut takaisin blogien maailmaan. En päässyt enää alkuperäiseen paka.vuodatus.net-blogiini käsiksi, joten jouduin perustamaan uuden. Vanhaa blogiani pääset tarkastelemaan tuolta linkkilistasta.

Blogissani on siis kaikkea "puuhaa" maan ja taivaan väliltä. Nyt päälimmäisempänä on huonekalujen entisöintiä. Valmistuvat huoneet talossa kaipaavat kipeästi täytettä ja Ikeaan meillä ei turvauduta. Vanhan ajan tyyliin on tarkoitus kalustaa. Harkiten ja omalla maulla.

Olen verhoillut tähän mennessä kaksi 60-luvun "vanerikoppatuolia" ja kaksi K-tuolia, joista toiseen tein kaikki sisuskalut uusiksi. Näillä töillä olen tähdännyt tähän, nyt projektinani olevaan kohteeseen. Tarkoituksena on saada syksyyn mennessä kuvassa olevasta kasasta kelpo pormestarin sohva.

Tällä viikolla olen saanut sohvan atomeiksi. Naulat on irroitettu ja osat on erillään. Menen nyt viikoksi naapurikunnan opistolle verhoilukurssille (jossa olin viime kesänä K-tuolin kanssa), jossa haaveenani on saada istuinosa kuosiin. Siis ainakin jouset ja kakku, toivottavasti myös pingotettua ekan kankaan.

Lisää juttua jatkossa... Alla kuuluisa "ennen"-kuva. Saada nähdä mitä se "jälkeen" sitten on.

 

1247416850_img-d41d8cd98f00b204e9800998e